9 trikova da napišete dobar email naslov

9 trikova da napišete dobar email naslov

Znate li napisati email naslov koji će ljudi zapravo pročitati? Borite li se sa svakodnevnim osmišljavanjem email subjecta za email kampanju? Evo što savjetuju stručnjaci MailPlusAdria.

Naslov je prva stvar koju ćemo primijetiti i na temelju koje ćemo odlučiti hoćemo li otvoriti email. Deseci, pa i stotine mailova koji dolijeću u naš inbox otežavaju posao email marketing profesionalaca. Nerijetko je email subject line glavni faktor koji utječe na to hoće li pretplatnik otvoriti ili ignorirati newsletter. Evo, osam unaprijed definiranih formula koje možete primijeniti već danas.

1. Postavite pitanje

Pitanje privlači pažnju korisnika i podsvjesno ga potiče da pruži odgovor na pitanje.

Primjer: Provjeravate li emailove prvo ujutro kad se probudite?
Jeste li i vi zombi prije prve jutarnje kave?

Korisnik se povezuje s pitanjima, pogotovo ako su u skladu s njegovim potrebama, vrijednostima ili preferencijama.

2. Započnite s “kako”

Neki kažu da nema lošeg naslova ako počinje sa “kako”.

Primjer: Kako povećati open-rate?
Kako privući 1000 novih korisnika u 1 danu?

Tako nudite rješenje, a korisnik zna što ga očekuje u sadržaju. Ključ naslova je usredotočiti se na prednosti i poboljšanja nekog procesa, a ne na sam proces.

3. Koristite element oskudice

Znanstveno je dokazano kako je oskudica jedan od glavnih psiholoških poriva koji motivira ljude na djelovanje. U email marketingu, obavijest o pozitivnim kratkoročnim promjenama utječe na ponašanje korisnika i privlači ih da saznaju nešto više o samoj temi.

Primjer: Još samo 2 dana traje popust od 50% na sve cipele!
Besplatna dostava sljedećih 5 sati!

Ključna riječ na koju ćete se fokusirati u naslovu izrazito je važna, jer ako ključna riječ (ponuda) nije zanimljiva korisniku neće mu biti zanimljiv ni naslov, tvrde u MailPlusAdria.

4. Naglasite da su informacije u newsletteru korisne ili potpuno nove

Korištenje riječi poput predstavljanje ili novi u naslovu daje korisniku osjećaj da taj newsletter sadrži neke nove informacije s kojima se još nije susreo.

Primjer: Pogledajte naš novi predložak!
Predstavljanje bloga: bolji način za slanje emailova.

5. Magična snaga brojki

Korištenje broja u naslovu pruža uvid u strukturu sadržaja emaila i korisnik dobro zna što ga očekuje ako ga otvori.

Primjer: 30 načina izgradnje mailing liste!
10 proizvoda na totalnom sniženju!

Ključ uspjeh je broj koji se koristi u naslovu. Predstavljate korake koji ga vode kroz određeni proces, a manji brojevi predstavljaju jednostavniji i brži način.

6. Potaknite znatiželju

Kako bismo potaknuli znatiželju korisnika moramo dobro birati naslov emaila. Tu je bitno razdvojiti informacije koje bi korisnika interesirale od onih koje imaju suprotan učinak. Znatiželja primarno zahtjeva neko minimalno znanje o određenoj temi, jer ako o nečemu ne znamo apsolutno ništa, šanse da se zainteresiramo za tu temu su minimalne. Malo znanja o temi potaknuti će korisnike da nauče nešto više.

Primjer: 9 od 10 čitatelja newslettera pozitivno reagira na ovo!
Ovaj mali trik u sadržaju newslettera potaknuti će Vaše korisnike na aktivnost.

7. Uključite element iznenađenja

Na dobre igre riječima i ugodna iznenađenja korisnici uvijek dobro reagiraju. Duhovitost ili neočekivana ponuda kao iznenađenje u naslovu emaila motiviraju korisnika da se zaustavi kod naslova maila, još jednom pročita i otvori ga zbog faktora iznenađenja.

Primjer: Upozorenje – proizvode u tvojoj košarici pojesti će trolovi! Što te Elvis Presley može naručiti o email marketingu!

Ovdje nije važno želite li nešto promovirati ili prodati, važan je tekst koji mora iznenaditi čitatelja newslettera.

8. Personalizirajte naslov emaila

Dodavanje imena korisnika u naslov personalizirat će email, korisnik to uvijek primjećuje i pozitivno reagira na takav email.

Primjer: Ivane, još samo 2 dana traje popust od 50% na svu računalnu opremu!
Martina, donosimo ti 30 načina izrade najbolje mailing liste!

Korisnik tako ima osjećaj da se obraćate njemu, izravno i napokon potiče ga da pročita ono što mu želite poručiti.

9. I nikada, nikada nemojte na početku vaše duge komunikacije s korisnikom na početku zaboraviti poslati email dobrodošlice!

Ispunite kratki upitnik i ostvarite brojne pogodnosti
kao član Udruge eCommerce Hrvatska.

Samo za prvih 100 web trgovaca

Photo: Designed by valeria_aksakova / Freepik

eCommerce Hrvatska

|

at
Vidi sve postove autora >

PRIJAVA NA NEWSLETTER

Želiš poboljšati svoj ecommerce biznis? Primaj naše novosti i savjete na email.

  •  *