7 razloga zašto ste bolji od konkurencije

7 razloga zašto ste bolji od konkurencije

Znali ste od početka da ćete putem interneta prodavati više. Vaš web shop postao je vaš prodajni kanal koji je zasjenio sve ostale. Prije nego vam čestitamo, osvrnimo se na glavnih 7 razloga zbog kojih je došlo do toga. Zašto konkurencija kaska za vama. I nikad vas neće sustići.

1. Imate voditelja web shopa

Kao što vaša fizička trgovina ne funkcionira bez prodavača, tako znate da vaš web shop ne može funkcionirati bez voditelja. Upravo zato što imate jednu osobu koja se brine o internetskoj prodaji, ostaje vam više vremena. Radite na razvoju poslovanja, sudjelujete na više sastanaka i posao raste. Voditelj web shopa svejedno zaradi plaću preko redovne online prodaje. Svaki tjedan dobijete izvještaj i gledate kako prodaja raste. To vam je stvarno bio odličan potez!

2. Imate plan i strategiju

Svaki mjesec, kvartal i godinu razmišljate kako biste poboljšali web shop i prodaju. Budžet imate, njega generira voditelj. On vam točno govori koji proizvodi se prodaju i kakve biste kampanje trebali raditi. Testirate kanale dovođenja kupaca (Google AdWords, LinkedIn, Newsletter, Instagram, …) i točno znate što očekujete od kojeg kanala.

3. Analizirate i optimizirate

Odavno ste instalirali Google Analytics ecommerce modul. Točno vidite koji se proizvodi prodaju, odakle su vaši kupci, koje interese imaju, kako su došli do web shopa… Vidite čak i što su ukucali u Google tražilicu, pa onda izvršili kupnju. Imate sve informacije. Sukladno rezultatima optimizirate oglašivačke kampanje, pa i same internetske stranice. Amazon, Alibaba i eBay to rade na dnevnom nivou, čak imaju i timove ljudi specijalizirane za analizu i optimizaciju. Zato su najveći web shopovi na svijetu, a vi radite ono što i oni rade. Bez da ulažete puste milijune, lukavo primjenjujete sve trendove.

4. Pratite i primjenjujete trendove

Velikani poput Googlea ili Facebooka postavljaju nova pravila igre. Obzirom da vi aktivno radite na povećanju prodaje, znate sve novitete i promjene. Možda ne znate baš one najnovije, ali njih će vam svejedno priopćiti voditelj web shopa idući tjedan uz svoj izvještaj. Kupci na internetu imaju pažnju poput zlatne ribice. Vi ste prisutni tamo gdje vaši kupci traže svoje proizvode, npr. na Googleu preko mobitela. Imate specijalizirane oglase za mobitele i web shop optimiziran za kupnju preko bilo kojeg uređaja. Kupci kupuju preko mobitela, tableta, laptopa i igraćih konzola. Vaš web shop je spreman na sve i zato prodaja raste.

5. Educirate vaše zaposlenike

Na internetu je sve dinamično. Stvari se mijenjaju svaki dan. Vama ne trebaju svi detalji, jer ste orijentirani na razvoj poslovanja. Zato ulažete u edukacije i razvoj zaposlenika. Oni posjećuju evente i konferencije, gledaju webinare i čitaju nove publikacije. Znanje primjenjuju u svakodnevnom poslovanju, a prodaja raste. Upravo zbog toga imate budžet za edukacije. Vaši zaposlenici su sretni, a vi gledate kako se posao razvija. Začarani krug u kojem su svi na dobitku!

6. Shvaćate važnost društvenih mreža

Na društvenim mrežama imate aktivnu komunikaciju s vašim kupcima. Redovito dogovarate na njihove upite, a vaši se kupci osjećaju sigurno.

7. Član ste Udruge eCommerce Hrvatska

Okruženi ste stručnjacima, sudjelujete na našim neformalnim druženjima i razmjenjujete iskustva. Redovito ste informirani o zakonskim odredbama. U žarištu ste eCommerce svijeta!

Čestitamo!

Možda ste zapeli na nekom koraku, a moguće je da i vaša konkurencija radi sve gore navedeno. U tom slučaju, nijanse odlučuju.

Pošaljite mi mail. Popričajmo o nijansama.

Dino Oreški

| Digital Marketing Manager

at Span
Vidi sve postove autora >

PRIJAVA NA NEWSLETTER

Želiš poboljšati svoj ecommerce biznis? Primaj naše novosti i savjete na email.

  •  *