5 stvari na koje morate paziti kod pokretanja web shopa

5 stvari na koje morate paziti kod pokretanja web shopa

Ovo vam je prvi put da pokreće web shop? Niste sigurni jeste li obuhvatili sve potrebno? Na više različitih izvora čujete više drugačijih savjeta? Ne brinite, svi smo bili u toj situaciji. Niže stoji nekoliko must-have stvarčica na koje valja obratiti pozornost.

Transparentnost prema kupcima

Svi smo mi kupci i dobro znamo kako se osjećamo kad smo zapostavljeni. Dajemo nekome pare, a taj nas ne shvaća ozbiljno. Ne dajte da se vaši kupci tako osjećaju!

Živimo u customer-centric eri. Kupac je na prvom mjestu i sve mora biti podređeno njemu. Razmazite ga, prepustite komplikacije konkurenciji. Neka se na vašem web shopu osjeća kao u hotelu s pet zvjezdica.

Transparentnost obuhvaća (s primjerima):

Ili jednostavno sve stavite na jedno mjesto i onda ste sigurni, kao što je napravio Hangar 18: https://megastore.hr/uvjeti-poslovanja/.

Istaknite posebne ponude

Na web shopu ćete imati artikle po redovnim cijenama, a pored njih i one koji su na popustu (akciji). Staviti ćete nižu cijenu za članove vašeg loyalty programa ili ćete iznad kupnje do određenog iznosa imati besplatnu dostavu za kupce. Koja god da posebna ponuda bila, ista mora biti jasno istaknuta!

Evo par primjera:

Sonusart.hr

 

 

Shop.zepter.hr:

 

Vezani proizvodi

Idealno za cross sell i upsell (prodati nešto dodatno, a vezano uz sam proizvod). Idealan primjer su, kod kupnje mobitela, punjač za auto, maskice, zaštita za staklo, itd.

Kupci to vole. Nitko ne razmišlja unaprijed o stvarima poput auto punjača (a budimo iskreni, stvarno je korisno). Vezani proizvodi trebaju stvoriti taj dodatni „to mi treba“ moment.

U primjeru niže – LEGO Star Wars 🙂

 

Screen shot: https://www.mall.hr/lego-7-8/lego-star-wars-75099-reyev-speeder

 

Social proof

Neka kupci pišu o vašim proizvodima, dostavi, plaćanjima, itd. Čak i ako je nešto bilo loše – ne možete popraviti nešto za što ne znate da je pokvareno. Recenzije su možda i najvažnija stvar kod donošenja odluka o kupnji! Tea je napisala puno detaljniji članak, a Eva.hr je prihvatila savjete: https://eva.hr/zadovoljstvo-kupaca.html (scroll do kraja).

Koristite Google i Facebook recenzije (reviews). Dajte kupcima nešto zauzvrat, kao što je popust pri idućoj narudžbi. Te recenzije možete koristiti u svoju korist svugdje, na webu, Google AdWords oglašavanju, itd. Kupci vole vidjeti kako se recenzije popravljaju – to znači da vam je stalo i da brinete za svoje kupce.

 

Primjer: Sonusart.hr

 

Sigurnost kupnje

Na europskoj razini, web trgovci se najviše suočavaju s velikim nedostatkom povjerenja. Kad se radi o certificiranom web shopu, kupci se lakše odlučuju za kupnju. Safe.shop je jedna upravo takva oznaka povjerenja. Operativno nadzirana od strane eCommerce Foundation organizacije iz Nizozemske, koja je partner Udruge eCommerce Hrvatska.

Sonus Art je prvi certificirani Safe.Shop u Hrvatskoj, a zauzvrat kupac može provjeriti isto na službenim stranicama: https://www.safe.shop/uk-en/consumers/search-certified-shops/102/sonus-art.

CTA: svim našim punopravnim članovima dajemo besplatnu Safe.Shop certifikaciju. Učlanite se!

 

Prijavite se za Safe.Shop certifikaciju i postanite
punopravni član Udruge eCommerce Hrvatska.

U cijenu članarine je uključena certifikacija, stručna analiza i konzultacije

Dino Oreški

| Digital Marketing Manager

at Span
Vidi sve postove autora >

Komentari

Napiši komentar

Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.

x

Koristimo kolačiće kako bi vam pružili najbolje iskustvo prilikom korištenja naše web stranice. Prihvaćanjem kolačića slažete se s našom Politikom privatnosti.

Prihvaćam Ne prihvaćam Politika privatnosti
Želite poboljšati online prodaju?

Nemojte propustiti naše savjete i besplatne edukacije